Kalendar 2022



Kosmetologi atau Estetika.

Apabila anda berfikir tentang menghadiri Kursus Kecantikan, kemungkinan kosmetologi dan estetika adalah dua program pertama yang terlintas dalam fikiran. Ada sebab yang baik untuk anda berfikir begitu! Menurut Biro Statistik Tenaga Kerja, kerjaya dalam bidang kosmetologi dan estetika telah berkembang merata lebih cepat sejak tahun 2018. Ramai pelajar/peserta kami yang berpotensi tertanya-tanya apa perbezaan antara kosmetologi dan estetika. Walaupun terdapat beberapa persamaan antara apa yang dilakukan oleh ahli kosmetik dan apa yang dilakukan oleh pakar kecantikan, bidang ini sebenarnya sangat berbeza. Tetapkan diri anda sebagai pakar kosmetologi atau pakar estetika bagi menonjolkan kecantikan untuk orang lain. Tenaga pengajar yang mempunyai pengalaman lebih 20 tahun di D'Village Spa Beauty Academy sedia membantu anda mengasah teknik anda dan belajar bagaimana mengubah minat anda menjadi sumber pencarian yang bermanfaat. Temui pelbagai keistimewaan akademi kecantikan kami di Taman Cheng, Baru Melaka, Malaysia hari ini. MELANGKAUI PERMULAAN DENGAN ASAS Lihat apa yang boleh anda lakukan dengan mengikuti kursus kecantikan dari D'Village Spa Beauty Academy. Sama ada matlamat anda adalah memiliki salun atau melakukan rawatan spa di resort, mencari kerjaya dalam bidang kecantikan yang anda gemari semuanya bermula dengan program yang lengkap. Bekerja dengan spa berkualiti tinggi atau produk salun, pelajar perlu memperoleh kemahiran teknikal dan Sijil Pencapaian untuk menjadi seorang profesional berlesen. Anda akan mengikuti kursus di kelas, bekerja pada pelanggan dan banyak lagi. Sekiranya anda tidak pasti program mana yang harus diikuti, teruskan membaca untuk mengetahui lebih lanjut mengenai perbezaannya! Sila baca mengenai KOSMETOLOGI dan ESTETIKA
Hetalia: Axis Powers - Taiwan

Exclusive Salzar Aesthetic_BB Glow Serum




Trend Sulam Bedak Jadi Kegilaan Wanita Malaysia


Kenapa anda harus memilih BB Glow Serum dari Salzar Aesthetic?

Ini kerana serum yang digunakan memiliki warna putih jernih serta tekstur bahan yang sarat dengan pati botanical. Kandungannya dari ekstrak tumbuhan terpilih dan diperkaya dengan kolagen. BB Glow Serum ini menggunakan bahan serum khusus yang memiliki warna pigmen kulit asli tapi jenisnya bukan kosmetik atau make up. Serum ini merupakan jenis skincare-serum yang gunanya tidak hanya memberikan warna pada kulit tetapi juga menutrisi kulit wajah agar terawat, sihat dan bersinar.

BB Glow Serum ini khas untuk rawatan kulit yang kuat dan diperkaya dengan kompleks peptida kolagen dan ekstrak tumbuhan. Telah terbukti secara klinikal bagi mengatasi masalah kulit kusam, jeragat, pigmentasi, kedutan dan kulit kurang anjal.

Fungsi Utama :-

ü  Membuat kulit wajah menjadi lebih cerah serata dan bersinar.

ü  Membuat kulit wajah lebih lembut serta melembabkan.

ü  Membantu menghilangkan jerawat kecil-kecil.

ü  Membantu memudarkan bekas jerawat dan flek hitam.

ü  Mempercepat proses penyembuhan jerawat.

ü  Membantu percepatan pengangkatan sel kulit mati serta pembentukan sel kulit baru.

ü  Membantu mengecilkan pori-pori.

ü  Membantu mengurangkan menutup bekas luka/scars ukuran kecil.

Terokai rawatan pencerahan kulit tanpa terapi laser.

Keistimewaan Lain :-

Diperkaya dengan Macadamia Seed Oil Ester, Jojoba Oil, Anthemis Nobilis Flower Extract, Collagen, Vitamin E dan Mineral secara keseluruhan berfungsi :

ü  Mengurangkan melanin, iaitu punca kulit kelihatan gelap dan kusam

ü  Mengurangkan tompok-tompok pigmentasi

ü  Meningkatkan keanjalan dan kepadatan kulit

Cara penggunaan : Setelah kulit wajah dibersihkan, gunakan satu atau dua penitis pada kulit wajah. Kemudian sapu serata secara ringan agar BB Glow Serum dapat menyerap sepenuhnya ke dalam kulit wajah. Boleh digunakan setiap pagi dan malam. Sesuai untuk semua jenis kulit. 

Piawaian yang ketat digunakan secara professional sekiranya anda ingin menggunakan Beauty Instrument. Sila dapatkan khidmat penerangan dari Pakar Kecantikan SalzaR Aesthetic.

Beauty Instrument yang dibenarkan :-

  • Dermapen Micro Nano 
  • Dermapen Micro Needle
  • Ultrasonic Cryotherapy

Ramuan : Aqua, Sodium hyaluronate, soluble collagen, Aminopropyl Kojyl Phosphate, Anthemis nobilis flower extract, Morus Alba root, Tocopheryl acetate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Panthenol, Polyacrylamide, C13-14 Isoparaffin, Laureth-7, Jojoba Oil/Macadamia Seed Oil Esters, Squalene, Phytosteryl Macadamiate, Phytosterols, Parfum.

Tidak mengandungi

û  Bebas Paraben

û  Phthalates

û  Bebas minyak mineral

û  Bebas alkohol

û  Bebas pewarna tiruan


Exclusive SalzaR Aesthetic_The Immortal Of Beauty | NOT200605909K

BB Glow Serum| 30ml_RM208.00 (Harga Sebenar)


Harga Pengenalan RM80.45







Sertailah bersama kami dalam program 'REZEKI' melalui 'KECANTIKAN'

No comments :



Segala yang tercatat diatas adalah Hak Milik D'Village Spa N Beauty Academy