Kalendar 2022



Kosmetologi atau Estetika.

Apabila anda berfikir tentang menghadiri Kursus Kecantikan, kemungkinan kosmetologi dan estetika adalah dua program pertama yang terlintas dalam fikiran. Ada sebab yang baik untuk anda berfikir begitu! Menurut Biro Statistik Tenaga Kerja, kerjaya dalam bidang kosmetologi dan estetika telah berkembang merata lebih cepat sejak tahun 2018. Ramai pelajar/peserta kami yang berpotensi tertanya-tanya apa perbezaan antara kosmetologi dan estetika. Walaupun terdapat beberapa persamaan antara apa yang dilakukan oleh ahli kosmetik dan apa yang dilakukan oleh pakar kecantikan, bidang ini sebenarnya sangat berbeza. Tetapkan diri anda sebagai pakar kosmetologi atau pakar estetika bagi menonjolkan kecantikan untuk orang lain. Tenaga pengajar yang mempunyai pengalaman lebih 20 tahun di D'Village Spa Beauty Academy sedia membantu anda mengasah teknik anda dan belajar bagaimana mengubah minat anda menjadi sumber pencarian yang bermanfaat. Temui pelbagai keistimewaan akademi kecantikan kami di Taman Cheng, Baru Melaka, Malaysia hari ini. MELANGKAUI PERMULAAN DENGAN ASAS Lihat apa yang boleh anda lakukan dengan mengikuti kursus kecantikan dari D'Village Spa Beauty Academy. Sama ada matlamat anda adalah memiliki salun atau melakukan rawatan spa di resort, mencari kerjaya dalam bidang kecantikan yang anda gemari semuanya bermula dengan program yang lengkap. Bekerja dengan spa berkualiti tinggi atau produk salun, pelajar perlu memperoleh kemahiran teknikal dan Sijil Pencapaian untuk menjadi seorang profesional berlesen. Anda akan mengikuti kursus di kelas, bekerja pada pelanggan dan banyak lagi. Sekiranya anda tidak pasti program mana yang harus diikuti, teruskan membaca untuk mengetahui lebih lanjut mengenai perbezaannya! Sila baca mengenai KOSMETOLOGI dan ESTETIKA
Hetalia: Axis Powers - Taiwan

Exclusive Salzar Aesthetic_Cleanser Gel

 


Mengembalikan Semula Kecantikan Wajah Yang Cerah 



Kulit yang cerah berseri dan menawan dengan Cleanser Gel Salzar Aesthetic
Kekal segar dengan pembersih kulit wajah dalam bentuk gel yang ringan. Di formulasi dengan mengunakan natural-base surfaktan yang lembut dan tidak mengeringkan. Membantu memulihkan kulit wajah yang cerah berseri dan anjal dengan inovasi formula gel mikro-halus dengan bahan kandungan mewah bagi membersihkan kulit wajah jauh ke dalam.

Fungsi Utama :-

ü  Mencerahkan kulit serta melembutkan warna kulit


ü  Menyingkirkan sel-sel kulit mati serta meningkatkan pembaruan kulit dengan mengecilkan pori-pori

wajah


ü  Membersihkan liang roma tersumbat dan membuang komedon penyebab jerawat


ü  Merangsangkan penjanaan sel-sel kulit baru serta mengurangkan kedutan


ü  Menjadikan kulit wajah lebih sihat dan lebih terpelihara lembut tanpa rasa tegang


ü  Dapat mengurangi jeragat, parut jerawat dan bintik-bintik hitam

Keistimewaan Lain :-

Gold Beads Collagen bertindak memelihara kulit dan membantu mengurangkan penampilan garis halus serta merangsang pertumbuhan sel kulit. Vitamin B, C dan E untuk membekalkan antioksidan kepada kulit, menyingkirkan kotoran, minyak dan mencerahkan kulit. Hemmamelis Extract yang kaya dengan vitamin A untuk menggalakkan kulit tampak sihat. Glycerine untuk mengekalkan kelembapan kulit dan menjadikan kulit begitu bersih, segar dan lembut setiap hari.

Cara penggunaan : Letakkan sedikit Gel Pembersih pada tapak tangan dan sapu pada keseluruhan muka dan leher. Urut perlahan dan seratakan sehingga Gold Beads Collagen menyerap pada permukaan kulit wajah. Kemudian bilas dengan air bersih. Sesuai Gunakan setiap pagi, petang dan malam. Sesuai untuk semua jenis kulit.

Ramuan : Aqua, Decyl glucoside, Cocoamidopropyl betaine, glycerine, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Caprylyl/Capryl Glucoside, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer , Aloe barbadensis extract, Hemamelis extract, Anthemis nobilis flower extract, lactose, Cellulose, Hydroxypropylmethylcellulose, Morus alba root extract, parfum, Benzyl alcohol, Methylchoroisothiazolinone, Methylisothiazolinone.

Tidak mengandungi

û  Bebas Paraben

û  Phthalates

û  Bebas minyak mineral

û  Bebas alkohol

û  Bebas pewarna tiruan

Exclusive SalzaR Aesthetic_The Immortal Of Beauty | NOT200607280K

Cleanser Gel | 100ml_RM108.00 (Harga Sebenar)


Harga Pengenalan RM78.65




Sertailah bersama kami dalam program 'REZEKI' melalui 'KECANTIKAN'

No comments :



Segala yang tercatat diatas adalah Hak Milik D'Village Spa N Beauty Academy